TikTok marketing kisokos – tényleg annyira erős?
A TikTok, a világ egyik leggyorsabban növekvő közösségi média platformja, forradalmasította a digitális marketing világát. A rövid, kreatív videók formátuma különösen népszerűvé tette a fiatalabb
A TikTok, a világ egyik leggyorsabban növekvő közösségi média platformja, forradalmasította a digitális marketing világát. A rövid, kreatív videók formátuma különösen népszerűvé tette a fiatalabb
Akár kezdő vállalkozó vagy, akár már több százmilliós vagy milliárdos céget viszel (esetleg ilyen cégnek a marketingese vagy), egy dolog biztos: folyamatosan megéri marketingbe fektetni.
Szerencsére nagyon sok megkeresés érkezik be hozzánk minden hónapban, és gyakran felmerülő kérdés, hogy „mennyibe kerül hirdetni Facebook-on?”. Egyes vállalkozóknak tetszik, hogy viszonylag kicsi befektetéssel
Sokszor előfordul – főleg ha hirdet az ember – hogy furcsa, negatív, trágár, vagy magukat nagyon viccesnek érző kommentek érkeznek egy-egy hirdetésünkre. Ilyenkor fontos átgondolni,
Bár ez a cikk elsősorban az ügyfeleinknek készül, de ha Te esetleg nem vagy az (még), ettől még lehet hasznos Neked is. A cél, hogy
Gyakran felmerülő kérdés: vajon melyik a hatékonyabb? A social media marketing vagy a social media hirdetések? Egyáltalán mi a különbség a kettő között? Melyikbe fektess
Sok vállalkozásnak jelent kihívást az ügyfélszerzés, különösen ebben a 2020-2021-es időszakban. Bár az emberek alapvetően kevesebbet költenek mindenre és óvatosabbak is, de ha az ember
Amikor egy vállalkozás Facebook hirdetési kampányra adja a fejét, mindig örök kérdés: mennyibe kerül a hirdetés? Erre azonban korántsem egyszerű választ adni, hiszen rengeteg tényező
Folyamatosan változik: ez az, amit minden évben elmondhatunk a közösségi médiáról. A legjobb, amit tehetsz, hogy figyelemmel követed ezeket a változásokat, és beépíted őket a
A Facebook ma már általánosan elfogadott marketingeszköz, sőt az online marketing egyik alapja. Facebook-hirdetések nélkül már aligha készül marketingkommunikáció. Jogosan merül fel tehát a kérdés:
Az Instagram 2010-ben jött, látott és győzött. Rövid idő alatt a világ egyik legnépszerűbb közösségi applikációjává nőtte ki magát. Mára világszerte több, mint 1 milliárd
A közösségi média és az online marketing fogalma mára szinte teljesen összefonódott a köztudatban. Nem véletlenül persze, hiszen a közösségi platformokban rejlő hirdetési lehetőségek az
Ha valamilyen szinten foglalkozol tartalomgyártással, egészen biztosan találkoztál már a Facebook Creator Studio nevével. Az eszközzel, melynek segítségével Facebookos és Instagramos marketinged alappilléreit is egy
Márkaépítés szempontjából fontos, hogy vállalkozásod a lehető legtöbb felületen elérető legyen. A közösségi oldalak közti keresztposztolás lehetősége kiváló megoldást kínál arra, hogy tartalmaidat az ügyfeleid
A Facebook jelenleg a legnagyobb közösségi oldal – nem csak Magyarországon, hanem az egész világon. Ha céged van, vagy csak a hobbidnak szeretnél egy Facebook
Vállalkozóként és marketingesként egyaránt tudhatod, hogy a mai modern marketingben elengedhetetlen a minőségi Facebook marketing (azaz a jelenlét): Hirdetned kell, tartalmakat kell gyártanod, és szeretnél
Vállalkozóként / marketingesként biztos rengeteget hallottál már a Facebook hirdetésekről – és arról, hogy mennyi lehetőség van ebben a rendszerben. Akár sokszoros megtérülés, rengeteg profit,
Az online ingatlanhirdetések piacán domináns az Ingatlan.com – derül ki a Digitalhungary cikkéből – de vajon mit mutatnak a hirdetéseik a közösségi oldalakon? Egy ekkora
A legtöbb kisvállalkozás előbb-utóbb eljut arra a pontra, hogy kiadja a Facebook és Google hirdetéseinek kezelését. Ez valahol természetes is: Cégvezetőként nincs arra időd, hogy
Ha Te is egy céget vezetsz napi szinten, vagy esetleg marketinges vagy, biztosan hallottad már a „Negatív reklám is reklám” gondolatot. Egyesek megerősítik ezt a
Ha ezt a cikket olvasod, biztos vagyok benne, hogy ismered a Tesco bevásárlóközpontokat. Nem csoda, hiszen csak Magyarországon több, mint 100 helyen találkozhatsz velük –
Pénzt termelő hirdetéseket készíteni nehéznek tűnhet. Pedig ha részekre szeded, az egyes egységei nem annyira bonyolultak. Persze, mindenért tenni kell – semmit nem adnak ingyen,
A legtöbb vállalkozásnak kihívást jelent, hogy hogyan hozzanak ki még többet a jelenlegi hirdetési keretükből – vagy hogyan csökkentsék azt úgy, hogy ugyanilyen eredményeket hozzon.
Érdekesebbnél érdekesebb témákat dolgozunk fel a BlueMarketing podcastben. Kövess minket Youtube-n vagy Spotify-n és légy naprakész a hirdetési módszerekkel, trendekkel! Hallgasd a BlueMarketing podcastet Te is!