„Tulajdonosi és megtérülés szemléletű közös munkát fogsz kapni.”

Megtérülő marketing rendszert rakunk össze a szolgáltatásodhoz

Te is tudod: A következő szinthez kevés ajánlásokra építeni, vagy havi 100 ezer forintot elhirdetni a Google-ben vagy Facebook-on. Olyan segítségre lesz szükséged, ahol nem az utolsó asszisztens kezelgeti majd a hirdetéseid, vagy  egy sokadik számú alkalmazott adja a tanácsokat a vállalkozásról.

Az elmúlt 2 évben az egyik cégemnél 2000 új ügyfelet hoztunk be (többszázezres értékben), pontosan tudom milyen marketing és értékesítési stratégia kell Neked.

A marketing kiszervezése gyakran fullad kudarcba (ha rosszul választasz)

Minden sikeres cég életében eljön a pont, amikor kiadja a kezéből a vevőszerzés feladatát. Azonban nem mindegy, hogy ezt kire bízod.

Miért katasztrófa a legtöbb együttműködés?

A havidíj pörög, de az érdemi munka elmarad

Láttam már olyan, hogy egy ügynökség szó szerint csak felvette a havidíjat: Egy esetben 1,5 percet (!) foglalkozott az ex-ügynöksége a hirdetéseivel egy hónapban – ami pechükre mérhető.

Tőled várják el, hogy megmondd a tutit

A legtöbb marketinges csak szolgai módon összekattintgatja a hirdetéseket, az se baj ha épp az ügyfélnek ez nem térül meg.

Nincs az ügyfélszerzés mögött stratégia

Ideális esetben a partnered nem a következő számla kiállításáig, hanem hónapokra előre gondolkodva tervezi, hogy hogyan kereshettek együtt több pénzt.

Folyamat

Így képzeld el velem a következő 3 hónapod

Az együttműködés menete nem találgatás alapon zajlik – az évek alatt tökéletesített folyamataim garantálják a hibamentes projektet

Stratégia és tervezés

Közösen megtervezzük a golyóálló ügyfélszerzési stratégiádat

Csali termék, értékesítési tölcsér, webinárok? Én ezeket eszem reggelire. Amíg a legtöbb cég unalmas, tukmálós reklámokkal nyomul, te hosszútávra tervezve aratod le előlük az érdeklődőket – és ezzel együtt a profitot is.

KULCSRAKÉSZ KIVITELEZÉS

Ha szeretnéd, nem csak tervezek, akár segítek a megvalósításban is

A legtöbb tanácsadó csak a tervezőasztalnál érzi komfortosan magát, de velem hibrid modellben dolgozhatsz: Segítek a tervezésben, és akár a megvalósításban is – így sokkal gyorsabban tudunk haladni, mintha 2-3 különböző alvállalkozóval dolgoznál együtt ezeken a területeken.

ÜGYFÉLSZERZÉS MAGAS MEGTÉRÜLÉSSEL

A módszertan™, ami az eddig csak átgörgetett hirdetéseidből profitot csinál

avagy miért dolgozz velem?

Limitált társaságba tartozhatsz

Kb. 5-7 ügyféllel szeretnék egyszerre együtt dolgozni, akiknek baromi sok extra profitot keresünk - éppen ezért nem mondok igent minden együttműködésre, csak arra, amiben nagy potenciált látok.

Tulajdonosi szemlélet - ezt sehol nem kapod

Vezettem már havi 20-25 millió forintot termelő vállalkozást is, pontosan átlátom, hogy cégvezetőként hogyan kell profitot termelnie annak, amit közösen csinálunk.

Stratégia és kivitelezés is együtt

Nem titok, hogy a kivitelezői múltam miatt ügyesebben rakok össze hirdetést ha szükséges, mint a legtöbb ügynökség, akivel együtt dolgoztál - előtte pedig összerakjuk az ütős stratégiát, hogy ezt pénzt is hozzon a konyhára.

Megadod az engedélyt?

Szerezhetek neked új vevőket futószalagon?

Olyan cégek szavaztak nekem bizalmat az elmúlt években, mint a Billingo, a SalesAutopilot vagy a BÁV Faktor. Futsz velem egy teszt kört?

✓ Díjmentes konzultáció

Scherzer Marcell

Szia, én Scherzer Marcell vagyok, velem fogsz majd együtt dolgozni.

2016-ban kezdtem el a gyakorlatban ismerkedni az online marketinggel, amikor elindítottam egy eseménysorozatot Facebook hirdetésekkel.

Az első rendezvényem meg is telt fizetős vendégekkel. A rendezvényszervezés részét bevallom őszintén hamar megutáltam, de a marketing óriási szerelem lett.

2016 őszén kezdtem el dolgozni az első ügyfelemmel, azóta pedig rengeteg ügyféllel dolgoztam együtt, különböző iparágakban a kutyás webshoptól egészen az építőiparig.

Időközben más saját céget is építettem, így pontosan látom, milyen egy 10-20 fős csapatot cégvezetőként menedzselni, miközben minél több profitot szeretnétek termelni.

A tapasztalataimmal szeretnék segíteni, hogy könnyebben és magasabb profittal tudj ügyfeleket behozni.

Ha úgy érzed, ez Neked szól, az oldal alján tudsz jelentkezni!

VÉLEMÉNYEK

Piacvezető (és oda tartó) ügyfeleink visszajelzései

büszkék vagyunk a klientúránkra, akik évek óta ránk bízzák a kampányaikat

„a hirdetési kampány alatt nem telt el úgy nap, hogy ne érkezett volna 2-3 érdeklődő”

High-ticket mentorprogram, oktatás

Marton Péter

ScrumXpert

„a világ legjobb drogja nem más mint amikor rendelés jön… teljesen függők lettünk”

Webshop, sportruházat

Orbán Róbertné Anikó

Osport

„az eredményeket hozzátok, folyamatosan növekednek a vásárlási számok, haladunk”

Webshop, életmód

Kitti és Viven

Életmód tematikájú webshop

Mi fog történni a jelentkezésed után?

első körben egy kötetlen, díjmentes, 30-45 perces konzultációra invitállak

időpontot egyeztetünk

Scherzer Marcell fog keresni a megadott telefonszámon (maximum 48 órán belül). 
Kivétel a hétvége, az legyen a pihenésé.

felmérjük a projektedet

A megbeszélt időpontban telefonon vagy videóhívásban Marcellal lesz lehetőséged egyeztetni az elképzeléseidről

küldjük az ajánlatot

Jellemzően már 1-2 napon belül előtted lehet a cégedre szabott ajánlatod, amit elfogadás után egy szerződéskötés követ majd

GYAKORI KÉRDÉSEK

Ezeket még meg akartad kérdezni

Ha maradt kérdésed, küldd el az hello@bluemarketing.hu címre!

Általános kérdések

Minden ügyfelemnek egy induló konstrukciót szoktam javasolni, ahol rövid időn belül kiderül, hogy tudunk-e együtt dolgozni – hiszen puding próbája az evés. 🙂 

Minden a cégeddel, illetve termékeddel vagy szolgáltatásoddal kapcsolatos információra. Ahhoz hogy hatékonyan tudjuk értékesíteni online, fontos hogy mélyen megértsem a vállalkozásod lényegét, piaci helyzetét, illetve célcsoportját.

Ha a konzultáció után úgy látjuk mind a ketten, hogy szeretnénk együtt dolgozni, akkor akár már néhány napon belül el tud indulni a projekt. Ezt minden esetben szerződéskötés előzi meg.

A marketing és értékesítés olyan feladat, ahol alapvetően a cégvezetőnek (vagy marketing vezetőnek) is érdemes bevonódnia, így ha nincs nálatok ennek egy konkrét felelőse, és nem is szeretnél ezzel egyáltalán foglalkozni semmit, akkor valószínűleg nem egymást keressük.

Eredményt ígérni látatlanban soha nem szoktam, mert ez nagyon sok mindentől függ. Viszont ha megnézed az ügyfelek sorát, illetve néhány visszajelzést, láthatod majd, hogy viszonylag gyorsan el lehet érni szép eladási számokat. Amit garantálhatok, hogy mindent meg fogok tenni a sikeredért!

Mert több éves ügynökségi tapasztalattal olyan megoldást dolgoztam ki, ahol Te is boldog leszel a végén, és én is.

Az én célom, hogy sikeres legyen a céged, nem pedig hogy átutald az aktuális díjamat minél kevesebb munkáért. 

Logisztikai kérdések

Erről a projekted pontos felmérést követően lesz lehetőségünk egyeztetni, hiszen az együttműködést a cégedre szabottan alakítjuk ki. Fontos, hogy nem ez a legolcsóbb megoldás (sőt), de én mindig azt mondom, hogy a lényeg a megtérülés, nem?

Ezt is pontosítjuk a szerződésben.

Átutalással, a szerződésben megadott céges számlaszámra.
Ez a fizetés legegyszerűbb módja.

Mindig. Nincs himi-humi, zsebbe adom, nekem nem kell számla, stb dolgok. Szerződést írunk, és számlát adok arról, amit csinálok, Komolyan veszem a munkát, ezért az ügyfelektől is ezt várom el.

Ameddig szükséged van a segítségemre. Ha eljuttatunk téged egy olyan szintig, hogy már belsős csapatod épül ki a sok profitból, és ők menedzselik a stratégiai tervezést és kivitelezést is, boldog leszek hogy ennyit fejlődtél az együttműködésünk miatt, és csinálunk egy interjút róla búcsúzóul. 🙂 

A jelentkezésedet követően Scherzer Marcell fog keresni az általad megadott telefonszámon, a lehető leghamarabb.

Legyünk őszinték…

Hogyan lesz profitábilis az ügyfélszerzésed?

Jelentkezz hozzám egy kockázat nélküli konzultációra, és élvezd az új ügyfelekről kapott értesítő mailek tömkelegét! 🙂 

✓ Díjmentes és kötelezettségmentes