„Nem telt el úgy nap, hogy ne jött volna be 2-3 érdeklődő”

Amikor olyan ütősek a hirdetéseid, hogy te is a pénztárcádért nyúlsz

Te is tudod: hirdetni muszáj, hiszen forgalom nélkül nincs bevétel. Már csak egy ügynökség kellene, aki korrekt havidíjon, gondos odafigyeléssel és brutál megtérüléssel kezeli a kampányaidat. 

A Blue Marketingnél nem kell megalkudnod.

A marketing kiszervezése gyakran fullad kudarcba (ha rosszul választasz)

Minden sikeres cég életében eljön a pont, amikor kiadja a kezéből a vevőszerzés feladatát. Azonban nem mindegy, hogy ezt kire bízod.

Miért katasztrófa a legtöbb együttműködés?

A havidíj pörög, de az érdemi munka elmarad

Van egy ügyfelünk, akinek tavaly decemberben 1,5 percet (!) foglalkozott az ex-ügynöksége a hirdetéseivel – ami pechükre mérhető.

Tőled várják el, hogy megmondd a tutit

A legtöbb ügynökség csak szolgai módon összekattintgatja a hirdetéseket, de sokszor az ügyféltől várják az ötleteket és anyagokat

Nincs a hirdetések mögött stratégia

Ideális esetben az ügynökség nem a következő számla kiállításáig, hanem hónapokra előre gondolkodva tervezi a kampányokat

Scherzer Marcell (az alapító) személyes üzenete Neked

Vezetői összefoglaló mindarról, amit tudnod érdemes

Folyamat

Így képzeld el velünk a következő 3 hónapod

Az együttműködés menete nem találgatás alapon zajlik – az évek alatt tökéletesített folyamataink garantálják a hibamentes projektet

Kreatív BRAINSTORMING

Közösen megtervezzük a golyóálló hirdetési stratégiádat

Csali termék, értékesítési tölcsér, webinárok? Mi ezeket esszük reggelire. Amíg a legtöbb cég unalmas, tukmálós reklámokkal nyomul, te hosszútávra tervezve aratod le előlük az érdeklődőket – és ezzel együtt a profitot is. Már az első tervező-meetingről is úgy léphetsz ki, hogy tudod milyen rendszer dolgozik majd neked.

KULCSRAKÉSZ KIVITELEZÉS

Az új hirdetéseidet indításra készen megvalósítjuk

Nálunk (ha nem szeretnél) nem kell havi 15 percnél többet foglalkoznod a Facebook™ hirdetéseiddel. Te csak mondd meg, mit és kinek szeretnél eladni, a többit mi szövegírással, grafikai tervezéssel és technikai beállításokkal együtt intézzük. A havi riportból mindig látod majd, hogy állnak a kampányaid.

Folyamatos extra profit

Egy dedikált szakértő heti szinten csiszolgat a kampányaidon

A céged kampányairól nem egy asszisztenssel, hanem egy képzett hirdetési szakértővel egyeztethetsz hónapról hónapra. Természetesen ha bármi ötleted vagy kérdésed van, bátran kereshetsz minket, a versenytársainknál jóval gyorsabban összehozunk egy brainstorming meetinget róla.

HIRDESS MAGAS MEGTÉRÜLÉSSEL

A BlueMarketing módszertan™, ami az eddig csak átgörgetett hirdetéseidből profitot csinál

avagy miért válaszd a Blue Marketing csapatát

Kivételesen jó ügyfélélmény

Nem csak szakmailag, de emberileg is megválogatjuk a munkatársainkat - jófej csapat, gyors válaszidő és kiemelt odafigyelés

Harctéren tesztelt hirdetési stratégia

Nem a te pénzeden találgatunk, hanem megcsináljuk, ami működik - kipróbált módszertanunkkal felpörgetjük az eladásaidat

Dedikált, figyelmes hirdetési szakértő

Nem egy asszisztensünkkel, hanem egy valódi szakértővel tartod a kapcsolatot - akár kérdés, akár új ötlet van, jó kezekben leszel

Megadod az engedélyt?

Szerezhetünk neked új vevőket futószalagon?

Szívünk-lelkünk benne van minden ügyfelünk fiókjában, és olyan cégek bízzák ránk évek óta a „piszkos munkát”, mint a Billingo, a SalesAutopilot vagy a BÁV Faktor. Futsz velünk egy teszt kört?

✓ Díjmentes konzultáció

BÓNUSZOK

A hirdetéseid hasítanak, de nem állunk meg a csúcsig

további marketingeszközök és előnyök is járnak az együttműködés mellé

Kipróbált marketinges alvállalkozói lista

A saját kapcsolati hálónkból találsz magadnak profi grafikust, weboldal készítőt és rengeteg más a piacról hiányzó szakembert

Tartalomgyártási minikurzus (exkluzív)

Ha házon belül tartanád a közösségi média posztok gyártását és megosztását, van rá egy kiváló anyagunk házon belül, ami segít majd

Tanácsadás munkatárs toborzás témában

Egy másik vállalkozásunk cégeknek segít munkatársak toborzásával és kiválasztással, így ha ez is foglalkoztat - ez jackpot lesz

✓ Az együttműködéshez ajándékba

Scherzer Marcell

Szia, én Scherzer Marcell vagyok, a BlueMarketing alapítója.

2016-ban kezdtem el a gyakorlatban ismerkedni az online marketinggel, amikor elindítottam egy eseménysorozatot Facebook hirdetésekkel.

Az első rendezvényem meg is telt fizetős vendégekkel. A rendezvényszervezés részét bevallom őszintén hamar megutáltam, de a marketing óriási szerelem lett.

2016 őszén kezdtem el dolgozni az első ügyfelemmel, azóta pedig rengeteg ügyféllel dolgoztam együtt, különböző iparágakban a kutyás webshoptól egészen az építőiparig.

5 fős csapatommal a célom, hogy minél több vállalkozásnak segíthessünk nagyobb profitot és több eladást szerezni a Facebook és Google hirdetések segítségével.

VÉLEMÉNYEK

Piacvezető (és oda tartó) ügyfeleink visszajelzései

büszkék vagyunk a klientúránkra, akik évek óta ránk bízzák a kampányaikat

„a hirdetési kampány alatt nem telt el úgy nap, hogy ne érkezett volna 2-3 érdeklődő”

High-ticket mentorprogram, oktatás

Marton Péter

ScrumXpert

„a világ legjobb drogja nem más mint amikor rendelés jön… teljesen függők lettünk”

Webshop, sportruházat

Orbán Róbertné Anikó

Osport

„az eredményeket hozzátok, folyamatosan növekednek a vásárlási számok, haladunk”

Webshop, életmód

Kitti és Viven

Életmód tematikájú webshop

Mi fog történni a jelentkezésed után?

első körben egy kötetlen, díjmentes, 10-15 perces konzultációra invitálunk

időpontot egyeztetünk

Scherzer Marcell kollégánk fog keresni a megadott telefonszámon (maximum 48 órán belül). 
Kivétel a hétvége, az legyen a pihenésé.

felmérjük a projektedet

A megbeszélt időpontban telefonon vagy videóhívásban Marcellal lesz lehetőséged egyeztetni a hirdetési elképzeléseidről

küldjük az ajánlatot

Jellemzően már 1-2 napon belül előtted lehet a cégedre szabott ajánlatod, amit elfogadás után egy szerződéskötés követ majd

GYAKORI KÉRDÉSEK

Ezeket még meg akartad kérdezni

Ha maradt kérdésed, küldd el az hello@bluemarketing.hu címre!

Általános kérdések

A fizetett hirdetések témakörében minden feladatot leveszünk a válladról A-tól Z-ig. Ez magába foglalja a kreatívok gyártását, szövegírást, illetve a méréstechnikai beállításokat is. Emellett természetesen havi szinten optimalizáljuk is a kampányaidat.

Minden a cégeddel, illetve termékeddel vagy szolgáltatásoddal kapcsolatos információra. Ahhoz hogy hatékonyan tudjuk értékesíteni online, fontos hogy mélyen megértsük a vállalkozásod lényegét, piaci helyzetét, illetve célcsoportját.

Ha a konzultáció után úgy látjuk, hogy szeretnénk együtt dolgozni, akkor akár már néhány napon belül el tud indulni a projekt. Ezt minden esetben szerződéskötés előzi meg.

Ha már megismertük egymást, és igazán beindult az együttműködés, onnantól törekszünk rá, hogy minimális időt kelljen ráfordítanod. Minden hónapban kapsz majd riportot a hirdetések eredményeiről, illetve egyeztethetünk is, ha szeretnél.

Eredményt ígérni látatlanban soha nem szoktunk, mert ez nagyon sok mindentől függ. Viszont ha megnézed az ügyfeleink sorát, illetve néhány visszajelzést, láthatod majd, hogy viszonylag gyorsan el lehet érni szép eladási számokat. Amit garantálhatunk, hogy mi mindent meg fogunk tenni a sikeredért!

Több fős csapat fog teljeskörűen azon dolgozni, hogy minél hamarabb kiugró eredményeket hozzanak a hirdetési kampányaid. Minket tényleg érdekel a projekted, üres ígéretek helyett azt elmondhatjuk, hogy tőlünk 100%-ot fogsz kapni, és azt, hogy a sajátunkként kezeljük a projekted. 

Logisztikai kérdések

Erről a projekted pontos felmérést követően lesz lehetőségünk egyeztetni, hiszen az együttműködést a cégedre szabottan alakítjuk ki. Az ügyfeleink kifejezetten elégedettek az ár-érték aránnyal, nem kell borsos ügynökségi díjakkal számolnod.

Ezt is pontosítjuk a szerződésben. Ez annak függvényében a hónap elején vagy végén, hogy milyen jellegű projektről van szó.

Átutalással, a szerződésben megadott céges számlaszámra.
Ez a fizetés legegyszerűbb módja.

Mindig. Nincs himi-humi, zsebbe adom, nekem nem kell számla, stb dolgok. Szerződést írunk, és számlát adunk arról, amit csinálunk, Komolyan vesszük a munkánkat, ezért az ügyfeleinktől is elvárjuk.

Mindkettőnk érdeke, hogy jól menjen a projekt, és lehetőleg minél tovább. Nekünk is az jó, ha Neked jól megy, és kirakhatjuk az ablakba, hogy milyen jó együtt dolgoznunk. Neked is ez jó, ha nem kell fél évente ügynökséget váltogatnod. Erre törekszünk, ez a win-win.

A jelentkezésedet követően Scherzer Marcell tanácsadó kollégánk fog keresni az általad megadott telefonszámon, a lehető leghamarabb.

Legyünk őszinték…

Hogyan lesznek profitábilis Facebook™ hirdetéseid?

Próbáld ki a Blue Marketinget most kockázat nélkül és élvezd a rendelésről kapott értesítők csippanását, anélkül, hogy cégvezetőként órákat szánnál a marketingre!

✓ Díjmentes és kötelezettségmentes