Így kapcsolhatod össze Facebook oldalad üzleti Instagram fiókoddal

Márkaépítés szempontjából fontos, hogy vállalkozásod a lehető legtöbb felületen elérető legyen. A közösségi oldalak közti keresztposztolás lehetősége kiváló megoldást kínál arra, hogy tartalmaidat az ügyfeleid a számukra kedves platformon követhessék.

Az Instagramról már korábban is posztolhattunk közvetlenül a Facebookra, egy ideje azonban ennek a fordítottja is lehetséges, és Facebook bejegyzéseinket akár Insta-poszt vagy Insta-sztori formájában is közzétehetjük. Ehhez nincs szükség másra, mint a két fiók összekapcsolására, és néhány egyszerű beállítás elvégzésére.

Most megmutatom, miért érdemes ezt neked is megtenned, és azt is, hogyan csinálhatod, gyorsan, egyszerűen, lépésről lépésre!

Miért éri meg összekapcsolnod Facebook oldalad Instagram profiloddal?

A keresztposztolás lényege, hogy márkád egyszerre több közösségi felülete is jelen lehet anélkül, hogy extra energiát kellene fektetned a platformok kezelésébe.

Mivel a Facebookot és az Instagramot egy ideje már ugyanaz a vállalat kezeli, így a két felület összekapcsolása szinte gyerekjáték. Ez pedig lényegesen gördülékenyebbé teszi a márkád közösségi oldalakon történő megjelenését, a mindkét platformon egyaránt megjelenő posztok és hirdetések kezelését.

Ha hozzákapcsoltad a Facebook-oldalad az üzleti Instagram-fiókodhoz, többek közt:

  • gyorsan és egyszerűen oszthatod meg a Facebook-oldal bejegyzéseit az Instagramon;
  • automatikusan helyezhetsz el tartalmat a Facebook-történetedben az Instagramról;
  • az Instagram „Kiemelés” funkciójával kiemelhetsz bizonyos bejegyzéseket, és Instagram-hirdetéseket hozhatsz létre belőlük;
  • szinkronizálhatod a vállalkozás elérhetőségeit a Facebook oldal és az üzleti Instagram között. Így az egyik alkalmazásban végrehajtott módosítások automatikusan megjelennek a másik alkalmazásban is.

Egyszóval a két felület praktikus összekapcsolása egyszerre teszi gyorsabbá és hatékonyabbá a követőiddel történő kommunikációt és kapcsolattartást. Ezek mellett pedig segít abban, hogy a vállalkozásoddal kapcsolatos információk mindkét platformon, minden esetben naprakészek legyenek.

Így kapcsold össze vállalkozásod oldalát üzleti Istagram profiloddal

Ahhoz, hogy márkád Facebook oldalát összekapcsolhasd Instagram fiókoddal, először is az adott oldal szerkesztőjének vagy adminisztrátorának kell lenned. Ha ez már kész, nem kell mást tenned, mint:

  1. Kattints a Facebook hírfolyamból a bal oldali menüben található „Oldalak” pontra.
  • Nyisd meg saját oldalad és kattints a balra lent található, „Oldal beállításai” menüpontra.
  • Az ezután megjelenő bal oldali oszlopban kattints az „Instagram” pontra.
  • Kattints a „Connect Account” (Fiók hozzákapcsolása) pontra.
  • Végül add meg a felhasználónevedet és a jelszavadat, végül kattints a Bejelentkezés pontra.

Ha mindennel végeztél, Facebookos tartalmaidat poszt- vagy sztoriként is megoszthatod Instagam követőiddel. Mindezt gyorsan és egyszerűen teheted, így nincs is más dolgod, mint a tökéletes kontent megalkotására koncentrálni.

Míg az admin el nem választ

Ha később úgy döntesz, hogy a két platformot szeretnéd egymástól teljesen különválasztani, a Facebook oldal és az Instagram fiók összekapcsolását a fentebb leírt módon, az oldalad beállításai között tetszőlegesen meg is szüntetheted.

Ehhez nincs más dolgod, mint ugyanezeket a pontokat végigjárni, majd a „Fiók hozzákapcsolása” pont helyett elérhető „Összekapcsolás megszüntetése” opcióra kattintanod.

Ha pedig Insta-posztjaidat szeretnéd automatikusan megosztani céges Facebook oldaladon, természetesen erre is van lehetőséged. Ebben az esetben az összekapcsolást az Instagramon belül kell elvégezned. Azonban ez a történet már más lapra tartozik.

Tetszett a cikk? Olvass tovább a BlueMarketing blogján további marketinggel kapcsolatos cikkeket – kattints ide!

További blog bejegyzéseink