Vajon mire érdemes fókuszálnod, ha a vállalkozásod marketingjéről, vagy ügyfélszerzésről beszélünk?
Egyik szakmai csoportban olvastam a témában egy nagyon hasonlóan feltett kérdést. Tény ami tény: Rengeteg lehetőség van, sok guru és ügynökség kínálja a saját megoldását, és természetesen mindenki a saját portékája tökéletességéről áradozik.
Éppen ezért örültem, amikor Mándó Milán elfogadta a meghívásomat egy rövid szakmai vitára a minner.hu-tól, aki lássuk be, elég hiteles az organikus téma képviseletében:
- több ezer cikk a weboldalukra
- 7 éve napi minimum 1 poszt a közösségi oldalakra (Facebook / Insta)
Ebben a vitában én (Marcell) próbáltam a másik oldalt képviselni:
- 5 éve foglalkozom Facebook hirdetésekkel
- Idén még nem számoltam össze, de több százmillió forintnyi költés ment át a kezem alatt.
Hallgasd meg ezt a podcast-et, és ha gondolod, írd meg nekünk a hello@bluemarketing.hu-ra, hogy Te mit gondolsz a témában!