Barion Pixel

[Podcast] Hirdetések VS Organikus tartalmak? Melyik a jobb? – Szakmai vita Mándó Milánnal (Minner.hu)

Vajon mire érdemes fókuszálnod, ha a vállalkozásod marketingjéről, vagy ügyfélszerzésről beszélünk?

Egyik szakmai csoportban olvastam a témában egy nagyon hasonlóan feltett kérdést. Tény ami tény: Rengeteg lehetőség van, sok guru és ügynökség kínálja a saját megoldását, és természetesen mindenki a saját portékája tökéletességéről áradozik.

Éppen ezért örültem, amikor Mándó Milán elfogadta a meghívásomat egy rövid szakmai vitára a minner.hu-tól, aki lássuk be, elég hiteles az organikus téma képviseletében:

  • több ezer cikk a weboldalukra
  • 7 éve napi minimum 1 poszt a közösségi oldalakra (Facebook / Insta)

Ebben a vitában én (Marcell) próbáltam a másik oldalt képviselni:

  • 5 éve foglalkozom Facebook hirdetésekkel
  • Idén még nem számoltam össze, de több százmillió forintnyi költés ment át a kezem alatt.

Hallgasd meg ezt a podcast-et, és ha gondolod, írd meg nekünk a hello@bluemarketing.hu-ra, hogy Te mit gondolsz a témában!

További podcastek