Sokan költségként tekintenek a marketingre, pedig inkább befektetésként érdemes gondolni rá. Ha ugyanis jól csináljuk, minden befektetett forint többszörösen térül meg. Ehhez viszont tudnunk kell azt is, hogy mennyit ér nekünk egy vevő. Ha ezt a számot ismerjük, már sokkal könnyebb kiszámolni, mennyire nyereséges a cégünk, illetve mennyi pénzt költhetünk el egy vevő megszerzésére – legyen szó marketingköltésről, üzletszerzői jutalékról vagy egyéb tételekről. Scherzer Marcell és Jasik Szabolcs ebben az adásban megmutatják, hogyan számolhatod ki az átlagos vevőélettartam-értéket a cégedben.
[PODCAST]Hogyan mérjem a hirdetéseim hatékonyságát? (A 35 legfontosabb online marketing KPI) II. rész
Aktuális adásunkban folytatjuk a kampányaid méréséhez, értékeléséhez kapcsolódó mérőszámok bemutatását. Az előző adásban A 35 legfontosabb marketing KPI-ról készült adásunk második részében az alábbi mérőszámokat