“Nem telt el úgy nap, hogy ne jött volna be 2-3 érdeklődő”
Amikor olyan ütősek a hirdetéseid, hogy te is a pénztárcádért nyúlsz
Te is tudod: hirdetni muszáj, hiszen forgalom nélkül nincs bevétel. Már csak egy marketinges kellene, aki gondos odafigyeléssel és brutál megtérüléssel kezeli a kampányaidat.
Velem nem kell megalkudnod.
A marketing kiszervezése gyakran fullad kudarcba (ha rosszul választasz)
Minden sikeres cég életében eljön a pont, amikor kiadja a kezéből a vevőszerzés feladatát. Azonban nem mindegy, hogy ezt kire bízod.
Miért katasztrófa a legtöbb együttműködés?
A havidíj pörög, de az érdemi munka elmarad
Van egy ügyfelem, akinek tavaly decemberben 1,5 percet (!) foglalkozott az ex-ügynöksége a hirdetéseivel – ami pechükre mérhető.
Tőled várják el, hogy megmondd a tutit
A legtöbb ügynökség csak szolgai módon összekattintgatja a hirdetéseket, de sokszor az ügyféltől várják az ötleteket és anyagokat
Nincs a hirdetések mögött stratégia
Ideális esetben egy marketinges nem a következő számla kiállításáig, hanem hónapokra előre gondolkodva tervezi a kampányokat, és az ügyfélszerzést.
Scherzer Marcell személyes üzenete Neked
Összefoglaló mindarról, amit tudnod érdemes
Folyamat
Így képzeld el velem a következő 3 hónapod
Az együttműködés menete nem találgatás alapon zajlik – az évek alatt tökéletesített folyamatok garantálják a hibamentes projektet
Kreatív BRAINSTORMING
Közösen megtervezzük a golyóálló hirdetési stratégiádat
Csali termék, értékesítési tölcsér, webinárok? Én ezeket eszem reggelire. Amíg a legtöbb cég unalmas, tukmálós reklámokkal nyomul, te hosszútávra tervezve aratod le előlük az érdeklődőket – és ezzel együtt a profitot is. Már az első tervező-meetingről is úgy léphetsz ki, hogy tudod milyen rendszer dolgozik majd neked.
KULCSRAKÉSZ KIVITELEZÉS
Az új hirdetéseidet indításra készen megvalósítom
Nálam (ha nem szeretnél) nem kell havi 15 percnél többet foglalkoznod a marketingeddel. Te csak mondd meg, mit és kinek szeretnél eladni, a többit szövegírással, grafikai tervezéssel és technikai beállításokkal együtt elintézem. A riportból mindig látod majd, hogy állnak a kampányaid.
Folyamatos extra profit
Szakértői szinten megvalósított kampányok
A céged kampányairól nem egy asszisztenssel, hanem egy képzett marketingessel dolgozhatsz hónapról hónapra. Természetesen ha bármi ötleted vagy kérdésed van, bátran kereshetsz engem, a versenytársaimnál jóval gyorsabban összehozunk egy brainstorming meetinget róla.
HIRDESS MAGAS MEGTÉRÜLÉSSEL
A módszertan™, ami az eddig csak átgörgetett hirdetéseidből profitot csinál
avagy miért válassz engem
Kivételesen jó ügyfélélmény
Nekem fontos, hogy élmény legyen a közös munka, ezért kiemelt odafigyelést fogsz kapni az egész munka során.
Harctéren tesztelt hirdetési stratégia
Nem a te pénzeden találgatok, hanem megcsinálom, ami működik - kipróbált módszertanommal felpörgetem az eladásaidat
Megadod az engedélyt?
Szerezhetek neked új vevőket futószalagon?
Szívem-lelkem benne van minden partner marketingjében, és olyan cégek bízzák rám évek óta a “piszkos munkát”, mint a Billingo, a SalesAutopilot vagy a BÁV Faktor. Futsz velem egy teszt kört?
✓ Díjmentes konzultáció
BÓNUSZOK
A hirdetéseid hasítanak, de nem állunk meg a csúcsig
további marketingeszközök és előnyök is járnak az együttműködés mellé
Kipróbált marketinges alvállalkozói lista
A saját kapcsolati hálómból találsz magadnak profi grafikust, weboldal készítőt és rengeteg más a piacról hiányzó szakembert
Tartalomgyártási minikurzus (exkluzív)
Ha házon belül tartanád a közösségi média posztok gyártását és megosztását, van rá egy kiváló anyagom, ami segít majd
Tanácsadás munkatárs toborzás témában
Egy másik vállalkozásom cégeknek segít munkatársak toborzásával és kiválasztással, így ha ez is foglalkoztat - ez jackpot lesz
✓ Az együttműködéshez ajándékba
Scherzer Marcell
Szia, én Scherzer Marcell vagyok.
2016-ban kezdtem el a gyakorlatban ismerkedni az online marketinggel, amikor elindítottam egy eseménysorozatot Facebook hirdetésekkel.
Az első rendezvényem meg is telt fizetős vendégekkel. A rendezvényszervezés részét bevallom őszintén hamar megutáltam, de a marketing óriási szerelem lett.
2016 őszén kezdtem el dolgozni az első ügyfelemmel, azóta pedig rengeteg ügyféllel dolgoztam együtt, különböző iparágakban a kutyás webshoptól egészen az építőiparig.
A célom, hogy minél több vállalkozásnak segíthessek nagyobb profitot és több eladást szerezni a ügyfélszerző rendszerek segítségével.
VÉLEMÉNYEK
Piacvezető (és oda tartó) ügyfeleim visszajelzései
Büszke vagyok rá, hogy ilyen eredményeket értünk el közösen.
“a hirdetési kampány alatt nem telt el úgy nap, hogy ne érkezett volna 2-3 érdeklődő”
High-ticket mentorprogram, oktatás
Marton Péter
ScrumXpert
“a világ legjobb drogja nem más mint amikor rendelés jön… teljesen függők lettünk”
Webshop, sportruházat
Orbán Róbertné Anikó
Osport
“az eredményeket hozzátok, folyamatosan növekednek a vásárlási számok, haladunk”
Webshop, életmód
Kitti és Viven
Életmód tematikájú webshop
Mi fog történni a jelentkezésed után?
első körben egy kötetlen, díjmentes, 30 perces konzultációra invitállak
időpontot egyeztetünk
Scherzer Marcell fog keresni a megadott telefonszámon (maximum 48 órán belül).
Kivétel a hétvége, az legyen a pihenésé.
Felmérem a projektedet
A megbeszélt időpontban telefonon vagy videóhívásban Marcellal lesz lehetőséged egyeztetni a hirdetési elképzeléseidről
Küldöm az ajánlatot
Jellemzően már 1-2 napon belül előtted lehet a cégedre szabott ajánlatod, amit elfogadás után egy szerződéskötés követ majd
GYAKORI KÉRDÉSEK
Ezeket még meg akartad kérdezni
Ha maradt kérdésed, küldd el az hello@bluemarketing.hu címre!
Általános kérdések
Az ügyfélszerzés témakörében sok feladatot leveszek a válladról. Ez magába foglalja a kreatívok gyártását, szövegírást, illetve a méréstechnikai beállításokat is, akár Landing oldal építést, vagy bármit ami szükséges a sikerhez.
Minden a cégeddel, illetve szolgáltatásoddal kapcsolatos információra. Ahhoz hogy hatékonyan tudjuk értékesíteni online, fontos hogy mélyen megértsem a vállalkozásod lényegét, piaci helyzetét, illetve célcsoportját.
Ha a konzultáció után úgy látjuk mind a ketten, hogy szeretnénk együtt dolgozni, akkor akár már néhány napon belül el tud indulni a projekt. Ezt minden esetben szerződéskötés előzi meg.
Ha már megismertük egymást, és igazán beindult az együttműködés, onnantól törekszem rá, hogy minimális időt kelljen ráfordítanod. Folyamatosan kapsz majd riportot a marketing eredményeiről, illetve egyeztethetünk is, ha szükséges.
Eredményt ígérni látatlanban soha nem szoktam, mert ez nagyon sok mindentől függ. Viszont ha megnézed az ügyfeleim sorát, illetve néhány visszajelzést, láthatod majd, hogy viszonylag gyorsan el lehet érni szép eladási számokat. Amit garantálhatok, hogy mindent meg fogok tenni a sikeredért!
Teljeskörűen azon fogok dolgozni, hogy minél hamarabb kiugró eredményeket hozzanak a marketing kampányaid. Engem tényleg érdekel a projekted, üres ígéretek helyett azt elmondhatom, hogy tőlem 100%-ot fogsz kapni, és azt, hogy a sajátként kezelem majd a céged.
Logisztikai kérdések
Erről a projekted pontos felmérést követően lesz lehetőségünk egyeztetni, hiszen az együttműködést a cégedre szabottan alakítom ki. Az ügyfeleim kifejezetten elégedettek az ár-érték aránnyal.
Ezt is pontosítjuk a szerződésben. Ez annak függvényében a hónap elején vagy végén, hogy milyen jellegű projektről van szó.
Átutalással, a szerződésben megadott céges számlaszámra.
Ez a fizetés legegyszerűbb módja.
Mindig. Nincs himi-humi, zsebbe adom, nekem nem kell számla, stb dolgok. Szerződést írunk, és számlát adok arról, amit csinálunk, Komolyan veszem a munkát, ezért az ügyfeleimtől is elvárom ezt.
Mindkettőnk érdeke, hogy jól menjen a projekt, és lehetőleg minél tovább. Nekem is az jó, ha Neked jól megy, és kirakhatom az ablakba, hogy milyen jó együtt dolgoznunk. Neked is ez jó, ha nem kell fél évente marketingest váltogatnod. Erre törekszem, ez a win-win.
A jelentkezésedet követően Scherzer Marcell fog keresni az általad megadott telefonszámon, a lehető leghamarabb.
Legyünk őszinték…
Hogyan lesznek profitábilis Facebook™ hirdetéseid?
Nézd meg, mit tudok most kockázat nélkül és élvezd a rendelésről kapott értesítők csippanását, anélkül, hogy cégvezetőként órákat szánnál a marketingre!
✓ Díjmentes és kötelezettségmentes